PracaGrupypl.praca.dyskusjewynagrodzenie za ukres probny › Re: wynagrodzenie za ukres probny
  • Data: 2006-09-12 22:53:42
    Temat: Re: wynagrodzenie za ukres probny
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ee7cql$92n$2@inews.gazeta.pl Aneczka
    <a...@g...pl> pisze:

    > Niestety tak. Inna rzecz, że mówi się im często, że podczas tego dnia mają
    > się sprawdzić, ale też "będą się uczyć i przyglądać". No i wielu ludzi
    > zaczyna czuć, że to pracodawcy, (który ich uczy...) należy się coś, więc
    > bezpłatny "dzień próbny" jest dla nich niemal naturalny.
    IMO oznacza to jednak, że jednostki te nie dysponują możliwościami
    intelektualnymi nawet na opisanym przeze mnie poziomie.

    > Ja zwątpiłam gdy usłyszałam, że na bezpłatny dzień próbny mam pojechać z
    > Krakowa do Katowic - na własny koszt (ew. później pracować miałam w
    > Kraku). Nie pojechałam, ale wiem, że co najmniej 3 dziewczyny pojechały.
    > Żadna pracy nie dostała...
    Może jednak ich wyjazd nie był całkowicie chybioną inwestycją w siebie?
    Pozyskały wszak wiedzę, którą mogły wprawdzie zdobyć same i za darmo, ale to
    zadanie przekroczyło ich możliwości intelektualne. Toteż musiały za tę
    wiedzę trochę zapłacić, ale niewielką stosunkowo cenę.
    Teraz już wiedzą (czy aby na pewno?), że nie zatrudnia się naiwnego durnia,
    tylko go wykorzystuje.
    Wiem, że to przykre co napisałem, ale nic na to nie poradzę.

    Jotte