PracaGrupypl.praca.dyskusjewreszcie praca › Re: wreszcie praca
    From: "Rybinka" <T...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wreszcie praca
    Date: Wed, 20 Nov 2002 20:09:20 +0100

    Nie wiem czy nie ma się czemu dziwić, ale z drugiej strony gdyby nie moje
    studia (drugi fakultet, który chcę skończyć tutaj bo został mi 1,5 roku do
    końca) to mógłbym już dziś jechać do pracy w 1. Singapurze, 2. na
    Filipinach, 3. Nowej Zelandii a to z uwagi na to, że firmy tamtejsze są
    zainteresowane moją osobą i to bez żadnych rekomendacji, tylko na podstawie
    wiedzy, doświadczenia i testów przeprowadzonych telefonicznie oraz on-line.

    Nie chcę mówić, że tam praca czeka, bo sam tak powolutku rozglądałem się za
    pracą od dawna i w Polsce i za granicą i rzadko był jakiś feedback, ale z
    trzeciej strony kiedy opowiadałem koleżance z Singapuru jak tu u nas jest to
    byłs przerażona.

    Z czwartej strony jednak mówiła mi, że w Hong Kongu jest gorzej niż w
    Polsce, bo choć bezrobocie jest mniejsze, to np. czasam się zdarza, że w
    knajpach, barach na stanowiska barmanów aplikuja ludzie z chińskim Embiejem
    (MBA dla jasności), gdyż HOng KOng mały a chińczyków dużo.

    Ja jadnak sądzę, że i u nas pracują w barach i podają piwo ludzie z dyplomem
    Master, ale jakoś wolą się tym nie chwalić chyba???

    ..