PracaGrupypl.praca.dyskusjewreszcie praca › Re: wreszcie praca
  • Data: 2002-11-22 01:11:33
    Temat: Re: wreszcie praca
    Od: ".:kolor:." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie dawno "trafiłem" na tą grupę dyskusyjną, więc na wstępie witam
    wszyskich.

    Dalej idąc tokiem myślenia z tego wątku dochodzę do wniosku, że przecież
    można by płacić za taką "przysługę".. - dalej sobie kombunuję - ..i dochodzę
    do spostrzeżenia, że przecież zapłaciłem za coś takiego w podatkach, a
    rekomendować mnie powinien Urzad Pracy.
    I w tym miejscu spotyka mnie przykrość bo stwierdzam, że dałem się
    "naciągnąć" płacąc fiskusowi.
    Urząd - miast pełnić rolę służebną dla mnie jako bezrobotnego, obciąża
    jedynie moją kieszeń wtedy gdy pracuję.

    Sorry za to że przytrówam banałami, ale strasznie mnie .. chm - denerwuje
    jak muszę iść się odchaczyć we wspomnianej instytucji, w której formulażach
    nawet nie ma rozróżnienia na Plastyka i Artysty Plastyka, a o specjalności
    "web-designer" nawet nie słyszeli..

    Pozdrawiam, Marek