PracaGrupypl.praca.dyskusjewreszcie praca › Re: wreszcie praca
  • Data: 2002-11-21 00:00:43
    Temat: Re: wreszcie praca
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciec to moc. Kazda prace mam z ogloszen. Trzeba tylko mierzyc czyny na
    zamiary.
    Mozna znalezc dobra prace bez znajomosci - uwierzcie w to i nie sluchajcie
    tekstow typu to bez sensu. Jak jest ktos wyksztalcony, zna jezyk i potrafi
    sie sprzedac, to nie ma klopotu, nawet na prowincji.

    Jesli jednak ludzie startuja do posad z gornej polki, bo wydaje im sie
    subiektywnie ), ze spelniaja wszystkie kryteria, a tak do konca nie jest,
    to juz ich problem.

    Radze z autopsji: swierzo upieczonym absolwentom roznosic dokumenty do firm.
    Mozna tez mn.dac ogloszenie do gazety, szukac ofert w internecie nie tylko
    na polskich stronach.

    A tak przy okazji majac znajomosci wykorzystuje to i gdybym mial lub rodzice
    te znajomosci jak zaczynalem prace, pewnie skorzystalbym. Dlatego moze
    wkurzac fakt, ze np.odpadlem(lam), bo ktos dostal sie po znajomosci.
    Warto jednak zadac sobie pytanie:czy ja majac mozliwosci jezdzilbym
    tramwajem z 20 C.V. i L.M.

    Pozdrawiam i powodzenia
    Robert Kucharski

    Użytkownik Dorita <d...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych