PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-12 11:20:27
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: kondi <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Tu nie chodzi o powszechność, tylko czy potrzebuję tego. W firmie, w
    > której pracuje z MSOffice zrezygnowano z prozaicznego powodu - braku
    > zgodności między soba pakietu. Nikt rozsądny w duzej firmie nie zmienia
    > całego sprzetu i systemów w firmie jednoczesnie i dodatkowo, jeśli nie
    > ma takiej potrzeby, a kupowanie dla wszystkich pracowników najnowszą
    > wersję office, gdy tylko wyjdzie uznano za rozrzutność, jest kilka osób,
    > którym to jest niezbędne i one mają, w firmie jednak obowiązują
    > dokumenty open office i w pdf-ie.

    i uwazasz, ze twoja firma jest reprezentacyjna dla calego kraju, czy wrecz
    swiata? ja pracowalem do tej pory w 3 miejscach na etat, w 4-5 na umowe
    zlecenie i dzielo - w zadnej nie korzystano z linuksa, w zasadzie chyba
    tylko w jednej nie bylo pdfa, zeby byc scislym, ale oo nie bylo nigdzie, z
    wyjatkiem pokoju jednego pasjonata, ktory szybko przez inne firmy zostal
    poproszony o podsylanie dokumentacji w normalnym formacie - doc, bo
    wysylane przez niego zalaczniki nie otwieraly sie na innych komputerach (w
    tych innych firmach). ten facet tez zakladal, ze przeciez to oo jest
    standardem. owszem w iso, ale nie w biznesie