eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ?Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-14 08:02:00
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotrek pisze:

    >> Łatwiej jest ujednolicić oprogramowanie darmowe, a tym którzy potrzebują
    >> kupować najnowszy soft niż na wszystkich komputerach kombinować z różnymi
    >> wersjami office'a.
    >
    > poki chodzi o worda to jeszcze mozna sie meczyc z OO, ale jak byscie mieli
    > korzystac z mocno zaawansowanych arkuszy to OO by polegl i byly by problemy.
    > wg mnie najprosciej pomeczyc support IT zeby sie troszke przylozyl do
    > konfiguracji i bylo by po problemie, do tego minimalna znajomosc licencji MS
    > i by bylo wszystko dobrze.
    > mam przyklady z kilku firm od 200 do 1200 osob gdzie niema problemow z
    > roznymi wersjami offica i nikt nie mysli o przechodzeniu na OO

    Po za księgowościa, gdzie na szybko trzeba zrobić jakies zestawienia w
    arkuszu,
    nikt wiecej nie potrzebuje żadnych zaawansowanych rzeczy robić, od tego są
    wyspecjalizowane narzędzia. Do przesłanych dokumentów jest word viewer,
    wiec nie ma problemu w odczycie, a decyzja o przejściu na oo zapadla
    jakiś rok temu i na razie nikt nie narzeka, a jak działa, to po co
    zmieniać. Co do ustawień przez administratora, to nie do końca jest
    takie proste, bo firma ma kilka mniejszych oddziałów rozsianych po kraju
    i stąd były problemy, a zatrudnianie w każdym najmniejszym nawet
    oddziale informatyka jest bez sensu.


    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl
    nie zapomnij zamówić Total Amigi (Polska Edycja)
    http://www.ppa.pl/totalamiga/#zamowienia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1