PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-12 13:06:06
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bullet napisał(a):

    > ostatnio otrzymałem maila od jakiejś tępej sekretarki że jej sie to w
    > MS nie otwiera i tu się zacząłem zastanawiać ile takich głupich
    > blondynek od podawania kawy wywaliło te maile do kosza?

    Pod natchnieniem tego wątku napisałem maila do kilku agencji
    rekrutacyjnych z zapytaniem w jakim formacie najlepiej wysyłać do nich
    dokumenty aplikacyjne. Odpowiedzi zazwyczaj wyglądają tak:

    "Najlepiej doc, rtf, ewentualnie pdf"

    Jedna z firm (całkiem popularna) odpowiedziała wprost "Proszę przysyłać
    dokumenty w formacie Word". Nie wymieniają innych formatów jako ewentualne
    czy akceptowane, co pewnie nie oznacza, że pdf byłby odrzucony, ale daje
    to jednak pewien obraz.

    Wiem, że agencje nie są wyznacznikiem, ale jako firmy zajmujące się
    selekcją kandydatów otrzymują jednak najwięcej tego typu dokumentów i
    preferencje co do formatu MS Word dają do myślenia.

    chairon