PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-12 13:09:07
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Feb 2008 12:15:37 +0100, kondi napisał(a):
    > taaaaa, jasne, linuks nie jest jakims magicznym systemem dla informatykow,
    > sam uzywam linuksa, ale nie widze zadnego racjonalnego powodu, dla ktorego
    > wpisanie w cv linux zamiast vista mialoby mnie punktowac, linuks moze i
    > punktuje, ale tylko u informatykow

    Punktuje zawsze wtedy, gdy - jak każda inna umiejętność
    - znajduje się wśród pożądanych. Jeśli choćby biuro korzysta ze stacji
    roboczych z Linuksem, na pewno taka pozycja w CV się przyda,
    w przeciwnym razie szansa na to jest mniejsza, niezależnie od tego,
    na jakim stanowisku akurat masz pracować.

    Pozdrawiam,
    Waldek

    P.S. Przy okazji: Linux a nie linuks (http://so.pwn.pl/lista.php?co=Linux),
    choć Linuksa, Linuksie :-)