eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ?Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-13 17:34:08
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Chodzi o dokumenty worda. Arkusz kalkulacyjny potrzebny jest nielicznym do
    > pracy. Niektórzy zapominają, by zapisać dokument w niższym standardzie,
    > zapisują w aktualnym, a później jest problem z odtworzeniem tego na
    > komputerze gdzie jest wersja starsza office'a.

    no to worda opanowac to kazdy srednio rozgarniety informatyk potrafi.
    ustawic raz a dobrze zgodnosc oprogramowania i po sprawie, obojetne jak
    uzytkownik bedzie zapisywac poki nie bedzie grzebac w opcjach bedzie
    zapisywac poprawnie.
    dla innych srednio odpornych uzytkownikow z innych firm na ktorych niemamy
    wplywu i przysla cos w formacie offica 2007 jest plugin do wczesniejszych
    wersji i tez zalatwia w supelnosci sprawe.

    > Łatwiej jest ujednolicić oprogramowanie darmowe, a tym którzy potrzebują
    > kupować najnowszy soft niż na wszystkich komputerach kombinować z różnymi
    > wersjami office'a.

    poki chodzi o worda to jeszcze mozna sie meczyc z OO, ale jak byscie mieli
    korzystac z mocno zaawansowanych arkuszy to OO by polegl i byly by problemy.
    wg mnie najprosciej pomeczyc support IT zeby sie troszke przylozyl do
    konfiguracji i bylo by po problemie, do tego minimalna znajomosc licencji MS
    i by bylo wszystko dobrze.
    mam przyklady z kilku firm od 200 do 1200 osob gdzie niema problemow z
    roznymi wersjami offica i nikt nie mysli o przechodzeniu na OO

    --
    pzdr
    piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1