PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ?Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-12 17:35:36
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu nie chodzi o powszechność, tylko czy potrzebuję tego. W firmie, w
    > której pracuje z MSOffice zrezygnowano z prozaicznego powodu - braku
    > zgodności między soba pakietu. Nikt rozsądny w duzej firmie nie zmienia
    > całego sprzetu i systemów w firmie jednoczesnie i dodatkowo, jeśli nie ma
    > takiej potrzeby, a kupowanie dla wszystkich pracowników najnowszą wersję
    > office, gdy tylko wyjdzie uznano za rozrzutność, jest kilka osób, którym
    > to jest niezbędne i one mają, w firmie jednak obowiązują dokumenty open
    > office i w pdf-ie.

    hmmm a co to takiego niekompatybilnego tam jest czego niemoze ustawic
    srednio rozgarniety admin ustawic zeby bylo OK?
    bo ja w firmie pamietam jedna zmiane w dziale finansowym z offica 2000 na
    2003 po tym jak sporawe excele z hiperlaczami zaczynaly szalec na office
    2003.
    do dzisiaj w firmie sa officy 2000,2003 i pojawiaja sie powoli 2007 w
    firmach ktore nie maja MOLPa z mozliwoscia instalowania wersji w dol.
    szczegolnie MOLP jest istotny bo dzieki temu jeszcze dlugo bedzie mozna
    kupowac nowego offica(2007 jest obecnie w sprzedazy) z mozliowscia
    instalowania 2003 na tych licencjach.

    wszystko w firmie dziala, ludzie wymieniaja sie plikami i niema zadnych
    problemow, wiec pisanie ze co nowa wersja offica wyjdzie to trzeba zmieniac
    jest wg mnie troche przesadzona.

    --
    pzdr
    piotrek