PracaGrupypl.praca.dyskusjeuwagi o kodeksie pracy › Re: uwagi o kodeksie pracy
  • Data: 2005-04-21 16:54:57
    Temat: Re: uwagi o kodeksie pracy
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Immona [Thu, 21 Apr 2005 14:02:20 +0200]:

    > Zaczyna mnie zastanawiac skala pracy na czarno. Bo moze
    > mamy to bezrobocie w rzeczywistosci nie o 1/3, a o polowe
    > mniejsze niz w statystykach i jestesmy w okolicach sredniej
    > unijnej.

    Calkiem prawdopodobne. Mi sie jednak wydaje, ze przy takich
    statsach jakie mamy oficjalnie, to spora czesc narodu powinna
    glodem przymierac. Nie sadzisz?

    A przymiera tylko czesc, i to nieszczegolnie duza. Reszta
    mimo ze bez pracy podobno, jedzenie ma, mieszkac gdzies
    mieszka, rachunki placi, jak mozna zaobserwowac na tej
    grupie chocby -- "od roku szukam pracy!" a Internet nadal
    jest i dziala. Wiec chyba srednio zle z tym jest...

    > Zmniejszenie ZUSu i innych kosztow pracy mogloby spowodowac
    > wzrost wplywow z tego podatku tak, jak to sie stalo z
    > alkoholem. Ciekawe, kiedy wreszcie ktos to dostrzeze.

    Nie sadze, zeby w ogole. Tak na moje oko, to niemozliwe
    jest, zeby cale stado ludzi jednak z jakimstam stopniem
    wyksztalcenia kierunkowego i wiedzy, przypadkowo calkiem
    nie bylo w stanie pojac paru prostych zaleznosci. Mam tu
    na mysli rzecz jasna nasz kochany rzad.

    Tak ze IMO wykanczanie gospodarcze tego kraju to jest
    dzialalnosc celowa. Tylko po cholere...?

    > Szukanie tego odpowiedniego pracodawcy moze byc rownie
    > czasochlonne jak w druga strone i tez z niezlymi przygodami
    > po drodze.

    Pewnie tak. Z tego co tu czasami czytam, to jestem tego
    wrecz niemal pewna chyba nawet... ;)

    Ja to widze tak jak widze, ze swojego punktu siedzenia.
    Innego nie mam, wiec wierze na slowo. Co nie zmienia tego,
    ze niestety ale kolosalna czesc absolwentow nie za bardzo
    nadaje sie do zatrudniania. _Zwlaszcza_ na stale.

    Kira