PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o zakazie konkurencji › Re: umowa o zakazie konkurencji
    From: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa o zakazie konkurencji
    Date: Wed, 9 Jul 2003 16:30:42 -0700

    On Wed, 9 Jul 2003 16:10:39 +0200, łukasik.... :P wrote:

    > a jak w ogole poprzedni pracodawca dowie sie ze ja pracuje w konkurencyjnej
    > firmie jesli podejme prace w calkowicie innym miescie?

    To zależy od determinacji i charakteru pracy. Jeśli jesteś jakimś kluczowym
    pracownikiem, którego nazwisko pojawia się w kontaktach biznesowych, to
    dość łatwo będzie Cię namierzyć, bo każda branża zazwyczaj jest dość
    hermetyczna - wcześniej, czy później nazwisko padnie w niewłaściwym
    towarzystwie, albo pojawi się na stronie www.

    > czy mam obowiazek
    > informowania go o tym gdzie zamierzam pracowac?

    Nie wydaje mi się, by był jakiś obowiązek z tym związany, ale mogę się
    mylić. Wszystkie znane mi osoby, które podpisywały 'lojalki', ukrywały fakt
    podjęcia pracy u konkurencyjnego pracodawcy.

    > i kiedy umowa o zakazie konkurencji jest podpisywana? wraz z umowa o prace
    > czy wraz z zrozwiazaniem umowy o prace?

    Zawsze wraz z umową o pracę - musisz z góry wiedzieć, na jakich warunkach
    pracujesz. Warunki postępowania po ustaniu stosunku pracy są integralną
    częścią warunków pracy (patrz poprzedni mail i informacja o gratyfikacji za
    dotrzymanie warunków umowy o zakazie konkurencji).

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'