PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 15:17:16
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Oct 2005 16:19:41 +0200, Matrix wrote:

    >a posylaj sobie,

    No to ślę...

    >juz do tych klapek na oczach niektorych osob
    >przywyklem...

    Jakiś zakaz pracy w czasie studiów miałeś?

    >wsrod znajomych ze studiow zaledwie pare osob pracuje i jak juz to tu
    >na miejscu a nie gdzies w polsce i w tych firmach tez bylem i pytalem
    >i nikogo nie potrzebuja a przy okazji przytocze taka ceikawostke z UP
    > z oferty pracy dla programisty to dostalem odpowiedz ze przeciez w
    >ogloszeniu jest wyraznie zaznaczone ze szukaja osoby ze srednim
    >wyksztaceniem kierunkowym a nie z wyzszym i ze ten warunek jest
    >wymogiem pracodawcy: smiac sie czy plakac ? bo albo jestem nikim bo
    >doswiadczenia nie mam albo mam za wysokie wyksztalcenie ehh..

    W urzędzie bezrobocia już byłeś. Wychodzi na to że nie raz. Ja byłem
    aż dwa razy i odpowiednie wnioski wyciągnąłem. Ty jeszcze nie? :>

    >a jednak sie mylisz nawet jednen 100 nie moglbym wysuplac bo
    >utyrzymuje mnie matka rencistka i to tez czasem co ona tej renty
    >dostaje nie starcza i trzeba pozyczac

    No to jak jest aż tak źle, to może byś jednak jakiś źródeł
    zarobkowania poszukał?
    W sklepach komputerowych jako sprzedawca i/lub serwisant próbowałeś
    pracę znaleźć?
    Może na przedstawiciela handlowego byś się nadawał? Próbowałeś?
    Albo jak nie masz talentu to do jakiejś pracy, gdzie możesz na napiwki
    liczyć? Ostatecznie jako roznosiciel ulotek, parkingowy,
    padlinosmażerca i kiblosprzątacz w McD itp. .

    Jak już musisz status bezrobotnego mieć to może coś na czarno? Jakieś
    komputery naprawiać, coś instalować, dzikie sieci osiedlowe kłaść lub
    naprawiać, jakieś stronki klepać. Jak byłeś dobry na studiach to
    programy na zaliczenie tworzyć, prace licencjackie i magisterskie
    zaocznym pisać, ewentualnie ludziom z innych kierunków przepisywać z
    analogowej postaci na cyfrową?
    Jak masz kontakty z ludźmi, którzy w Niemczech z wystawek towar
    ściągają to może jakieś monitory, komputery, skanery i drukarki
    ściągać i naprawiać? Potem to na allegro puścić. Ewentualnie połączyć
    to z przepisywaniem prac i od razu drukowanie oferować?
    Przejdź się po akademiku i popatrz na ogłoszenia studentów, może coś
    Ci w oko wpadnie?

    >sek w tym ze juz nawet przetalem liczyc wszystkie oferty na ktore
    >odpowiedzialem i na zadna rozmowe kwalifikacyjna nigdy nie zostalem
    >zaproszony

    w McDonald's też Cię nie chcieli? :>

    >boje sie ze po wyrejestrowaniu moge stracic prawo do stazu a to jest
    >chociaz 3 miesiace doswiadczenia w zawodzie niby nic ale to juz wiecej
    >niz zero i mialbym co wpisac w cv w linijce doswiadczenie

    Chłopie, powiedz mi czy Ty pracujesz po to żeby sobie w CV linijki
    płodzić, czy żeby pieniądze mieć?
    Olej to pieprzenie o kształtowaniu kariery, pracowaniu dla
    przyjemności itp.
    Z przyjemności to można sobie podupczyć lub parę skrętów wypalić, a
    nie pracować przez kilkadziesiąt lat.

    >zeby tylko chociaz jeden raz mnie zaprosili...

    Przestań miauczeć i rusz wreszcie dupę, bo z marudzenia kasy żadnej
    mieć nie będziesz.

    --
    pozdrawiam
    Bremse