PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakujaRe: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 15:29:21
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Oct 2005 16:37:50 +0200, złoty wrote:

> [...]
    >Ale powiedz - czym Ty się właściwie chwalisz? ..że pracowałeś na czarno?
    >znaczy się _oszukiwałeś_ i _okradałeś_ państwo (czyli wszystkich nas tu
    >obecnych)?? ..i to mu stawiasz za wzór? Jaja... jak słowo daję.
    >Pamiętam, jak kolega zajmujący się programowaniem (własna, _legalna_
    >firma) je**ał <autocenzura> jakiś czas temu na nieuczciwą konkurencję i
    >na p***onych <autocenzura> studenciaków psujących rynek. Hmm... teraz
    >wiem, że mówił m.in. o Tobie.
    >Jakżeś takie obrotny "gieroj" trzeba było założyć działalność i płacić

    Jak taki chojrak jesteś to idź powiedz dzieciom pracujących na czarno,
    że jutro nie będzie papu, bo tatuś za Twoimi namowami zrezygnował z
    pracy na czarno.

    >Z twoich słów zaczyna mi się wyłaniać obraz zwolenników Tuska - cwaniaki
    >i lawiranci. Nonooo.. niedźwiedzią przysługę mu robisz :)

    A w odbycie z nimi wszystkimi - Tuskami, Kaczyńskimi i Kwaśniewskimi
    (długo możnaby te nazwiska wymieniać, ale pewnie w jelicie grubym by
    się wszyscy nie pomieścili).

    --
    pozdrawiam
    Bremse