PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 15:27:04
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-10-2005 o 14:37:18 Raf256 <s...@r...com.invalid> napisał:

    > Tomasz Płókarz <op.syoqk2gpfrn0ri@donkichot> Saturday 15 of October 2005
    > 13:37

    > A skąd będą się brały pieniądze na górników, polskich, niemieckich,
    > dzieci
    > nierobów i innych leni?
    >
    > a) da nam wujek sam
    > b) spadną z nieba
    > c) dodrukuje się
    > d) kaczyński wyłoży z własnej kieszeni
    > e) dodatkowe obiciążenia dla pracodawców - a więc i dla pracujących
    >
    > Pozatym, już teraz mówi on o tym chorym ubezpieczneniu od bezrobocia - a
    > raczej - o podatku za pracę.

    Ty naprawdę wierzysz w PRZEDWYBORCZE obietnice zdrowia, szczęścia,
    pomyślności? I SERIO się obawiasz?
    Jedyna konkretna liczba, jaką słyszałem od PISuarów, to utrzymywanie
    deficytu na poziomie 30 miliardów (czyli poniżej średniej z ostatnich
    bodaj 10 lat) - co oznacza, że gdzieś obetną wydatki, jeśli będą chcieli
    robić jakieś drobne miłe gesty w różnych kierunkach.

    I jeszcze jedno: NIEMOŻLIWE jest znaczące podniesienie podatków - z powodu
    krzywej Laffera. Dlatego uważam, że siejesz czarną propagandę dotryczacą
    Kaczyńskiego - niepotrzebnie. A ponieważ - pomijając gospodarkę, na którą
    prezio ma wpływ liczony w promilach udziału budżetu w PKB - CHOLERNIE boję
    się _polityki_ Tuska i jego patronów ze służb, będę głosował na
    Kaczyńskiego, o którego uczciwości nie jestem przekonany, ale nie
    zauważyłem, żeby się w ciągu ostatnich 16 lat skurwił jak Tusk i
    organizacje, w których zasiadał.

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie