PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS › Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
  • Data: 2003-11-05 14:59:10
    Temat: Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
    Od: "KasiA" <k...@d...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:bob2bc$22l$1@news.onet.pl...
    > KasiA <k...@d...poczta.onet.pl>
    >
    > Zwlaszcza jesli ma sie bilet (rodzina) za ile tam procvent wartosci? 1?

    akurat mi to nic nie daje, bo ja już jestem na swoim... a po co facetowi
    bilet skoro nawet chodzić nie może??
    no i.... ja wolałabym aby mama dostawała 1500zł albo nawet ten 1000zł... bo
    i tak z biletu nie ma po co korzystac.... głupie podejście do sprawy....
    zreszta... nie od praday napisałam, że na kolei przepracowali: mama 30 czy
    nawet 35 a ojciec 20.... chciałoby sie miec pensje kolejarza, prawda? te
    800zł za noce na zimnej nastawni, za przestawianie ręczne wajch na mrozie,
    odśnieżaniu zimą zwrotnic... nie ma co... pozazdrościc..... Bo jeden pan,
    czy drugi w ciepłym pokoiku nie ma biletu "za darmo"... żałosne...
    Ja akurat pracuję w ciepłym pokoiku.. nie narzekam, chociaż.... 3 lata byłam
    bez pracy.... i nie pomstuje na górników, hutników czy kolejarzy, to tez
    ludzie... a jak sie często okazuje.. bardziej szlachetni niż pan zza
    biurka....

    KasiA