PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS › Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
  • Data: 2003-11-05 20:44:59
    Temat: Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:bobb1g$7v8$1@news.onet.pl...
    > Jarosław Wiechecki <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
> [...]
    > stosunku do obslugiwanej sieci.
    > Oprocz tego mozesz mnie poinformowac, czy w USA i w Czechach majatek kolei
    > to takze bloki robotnicze, i tereny cholera wie komu potrzbne (bo nie
    > kolei), oraz czy tamtejsze rodziny kolejarzy nie placa w praktyce za
    bilety?
    > Ja ci pomoge z PKP staty grupy PKP 2,7 mld w zeszlym roku
    > zobowiazania 12 mld
    > mimo likwidacji polaczen i zmniejszenia zatrudnienia koszty operacyjne w
    > zeszlym roku nie zmineily sie
    > Zatrudnienie 143,3 tysiace osob w 2002 .

    Sądzisz, że zwalniając 143,3 tysiące osób zmniejszysz straty PKP nie
    zmniejszając przychodów?Ok. Można zmniejszyć zatrudnienie o 30-40%. Tym
    którzy zostaną zwiększyć zakres obowiązków i czas pracy. Weźmiesz na siebie
    odpowiedzialność za wypadki spowodowane przez np. przemęczonych
    maszynistów?Same zwolnienia nic nie dają. W przypadku PKP jedynym sposobem
    wyjścia z zapaści jest zwiększenie przychodów. W tej chwili przewozy
    towarowe nie przynoszą start. Straty przynoszą przewozy pasażerskie.Aby one
    zaczeły przynosić zyski, należy zainwestować w kolej. Od magistral
    kolejowych, które są stare, zużyte i nie nadają się do szybkich przejazdów
    do taboru, który też do najtańszych nie należy. Tak czy owak i tak do PKP
    będziemy dopłacać przez najbliższe kilkanaście lat. Same zwolnienia ludzi
    nic nie dadzą.A jeśli masz pretensje o dotacje do PKP czy górnictwa, to
    kieruj je do właściwych ludzi.Każda grupa zawodowa/społeczna w tym kraju
    walczy o swoje tak jak potrafi. Górnicy, kolejarze strajkami, Pan K. z
    Sopotu organizując turnieje tenisowe na które zaprasza rządową wierchuszkę,
    dzięki czemu uchodzą jemu płazem opóźnienia we wdrożeniach dużych systemów
    informatycznych, Pani B. z pewnej organizacji pracodawców lobbując na rzecz
    zmian w KP, które są niekorzystne dla pracowników, koncerny farmaceutyczne
    które naciągają słuzbę zdrowia, polski oddział pewnego giganta
    oprogramowania, przy pomocy "byłych" pracowników obecnie zatrudnionyc w
    rządzie wprowadza "standardy informatyczne" dzieki którym państwo straci
    następne kilkaset milionów złotych. Czepiaj się wszystkich albo nikogo. Nie
    tylko kolejarze czy górnicy zabierają Twoje pieniądze.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki