PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUSRe: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
  • Data: 2003-11-05 17:06:14
    Temat: Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KasiA <k...@d...poczta.onet.pl> > ja nie chce aby rodzice
    zarabiali 5 tysięcy, 20 tysięcy.... ale chce,
    > by dostawali pieniądze, za które moga godnie zyc... i.. z tego co
    > pamiętam... watek dotyczył
    > zusu ..... czy 35 lat to mało?? Mąło płacenia składek? podatków??
    > Kolej to nie Eldorado, kolejarze tez płaca podatki!!

    Zastanawia mnie fakt, dlaczego tego nie widzisz.
    Jesli zawsze zarabiali malo, to placili male podatki to jakim cudem teraz
    chcialabys, zeby renta byla duzo wieksza? Pytam sie znowu - czyim kosztem?

    Mało by dostac
    > rente, która będzie na to, na co powinna byc czyli.... życie + leki
    > (w przypadku ojca, który ucierpiał w powaznej kat. kolejowej
    > rehabilitacja miesięcznie kosztuje 1000zł...), ojciec wymaga stałej
    > opieki medycznej (czyt. pielęgniarka) - dodatek z zusu... 100zł!!! -
    > jaka pielęgnirka przyjdzie za 100zł opiekowac sie pacjentem??

    Nie wiem. Alternatywa jest zwiekszenie podatkow i wypalta wiekszych
    pieniadzy na ten dodatek? O to chodzi?
    a moze o to, ze wsrtod prawdziwych rencistow potrzebujacych pomocy jak
    niedawno czacowali ok 1/3 to lewi rencisci?
    Moze to tu twki blad? Ze kazdy usprawiedliwia swoje zlodziejstwo i patrzy
    sie na kogos.
    Zatem jeszcze raz - komu zabrac, zeby dac Twoim rodzicom?
    A przy okazji nie zabierac gornikom i nie zreformowac (co sie owszem wiaze
    ze zwolnieniami i wyprzedaza niepotrzebnego majatku na PKP).
    P.S. A branzowa szpitale w PKP to tez zwidy, nie?

    To jest firma panstwowa i na ZUS kazdy placi - i dostaje gowno. Musisz sie z
    tym pogodzic. Wiecej nie dostaniesz - mozesz najwyzej rodzicom Ty sama
    pomoc. Ale nie kaz jakiemus "apnstwu" Bo panstwo to sa nasze podatki.

    > I ja nie mówie, że nalezy wszystkim dac po równo... tu nie zawinili ci
    > maluczcy... niestety ale góra rządzi, układy i chęć rządzących do
    > doprowadzenia pkp do ruiny i... kupienie jej za grosze... z taka
    > siecią, z takim taborem... kolej powinna przynosić miliony jak nie
    > miliardy dochodu!!

    Pewnie. Dalej wierz w te bajki, ktore ci naopowiadali.
    PKP to przede wszystkim koszty osobowe. A tych bez zwolnien nie da sie
    zmniejszyc.

    > ja wiem, że to nie ich wina... ale... każdy na swoim szczebelku
    > kombinuje... kolejarze maja bilety, górnicy wegiel... nauczyciele
    > korepetycje..... i... niestety po raz klejny wychodzi, że to ten
    > system jest chory.... że to - tak jak ryba od głowy... tak systemw
    > polsce od góry gnije.....

    Tak! Juz wiem. Zabrac nauczycielkom od angielskiego i dac kolejarzom! ;)