PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedluzenie umowy o prace - podchdy › Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
  • Data: 2006-03-26 01:04:08
    Temat: Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e04b87$qjn$1@inews.gazeta.pl>
    mlecz <m...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Wręczenie świadectwa pracy o niczym nie świadczy. Pracodawca może za
    > każdy okres zatrudnienia wydać nowe świadectwo pracy, co więcej przez
    > jakiś okres (w 2003r) obowiązywał OBOWIĄZEK pracodawcy wręczania
    > pracownikowi świadectwa pracy za każdy okres zatrudnienia, i nie ma
    > to żadnego związku z nastepną umową o pracę, nawet jeśli nie było
    > żadnego dnia przerwy pomiędzy kolejnymi umowami.
    > Podobnie wyrejestrowanie z ZUS też o niczym nie świadczy.
    > Wyrejestrowanie z ZUS określa pewne stosunki prawne ZUS- pracodawca,
    > a nie pracownik-pracodawca.

    Więc co w związku z tym? Raz zawarta umowa obowiązuje dożywotnio?
    Z tego, co wyżej napisałeś na to wygląda.
    Zatem jak wg Ciebie faktycznie kończy się zatrudnienie pracownika?
    Brak nowej umowy? Jak widać z wątku - nie.
    Wyrejestrowanie z ZUS? Wg Ciebie nie.

    > Pracodawca nie ma prawa, i normalny pracownik powinien powiedzieć
    > pracodawcy :pocałuj się w d...

    I dokładnie to właśnie napisałam w swoim pierwszym poście.

    --
    PozdrawiaM