PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-25 19:51:19
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: "andrzej" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c3uhqm$f4m$1@inews.gazeta.pl...
    > A nie sądzisz, że jak ktoś by umiał pomóc zachodniej firmie wykopać
    > kogoś z polskiego rynku - na którym już wszyscy są - to sam założy
    > własną firmę :))

    > Oferty w portalach praca śledzę na bierząco. Myślałem, że naprawdę
    > wiesz o pracy, która leży, a 40-latki nie chcą się jej nauczyć :(

    Dzieki. Wiedziałem, że mogę na ciebie zawsze liczyć.
    Po napisaniu wcześniejszego posta załozyłem się z kimś, że znajdziesz powód,
    aby dalej nic nie robić i jak widać wygrałem.

    Co cię obchodzi, czy jest miejsce na polskim rynku czy nie ma.
    Właściciele firm postanowili już wejść i g**** ich obchodzi twoje zdanie.
    Zresztą bardzo śmieszne zdanie, skoro twierdzisz, że tu już wszystko jest i
    wszyscy są.

    Podasz mi jakis wiarygodny powód dlaczego nie chcesz u nich robić?

    andrzej