PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: Marek - przetlumacz mysl tego artykulu na ludowa ekonomie, jesli mozesz? :)
  • Data: 2004-03-25 19:14:30
    Temat: Re: Marek - przetlumacz mysl tego artykulu na ludowa ekonomie, jesli mozesz? :)
    Od: "Marek " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > A Tobie zycze sukcesow w szykaniu pracy z takim podjesciem. Kasy i tak nie
    > masz od panstwa, ale liczysz, ze jak opodatkuja tych co jeszcze ja maja
    > bedzie dla ciebie....

    A ja Tobie życzę dużo zdrowia i ciągłości zatrudnienia. Pamiętaj jednak,
    że życie bywa brutalne. Może się zdarzyć, że zachorujesz lub ulegniesz
    wypadkowi. Być może nie masz umowy na czas nieokreślony i można ciebie
    zwolnić lub umowa wygasnie. Nawet prace zlecone bywają niemożliwe w pewnych
    sytuacjach życiowych. Trwała utrata pracy lub zdrowia postawi ciebie
    w rzędzie z tymi, którym teraz odmawiasz praw, oskarżasz o postawę
    roszczeniową, o mentalne złodziejstwo i o inne straszne rzeczy. Wtedy też
    może się zdarzyć, że zaczniesz żyć za pieniądze z podatków, wypracowane przez
    najemnych i pracodawców. Za te same pieniądze, których odkładanie na cele
    społeczne nazywasz złodziejstwem. Pamiętaj o tym i nie posądzaj każdego
    niepracującego o kradzież z premedytacją dokonywaną na twojej krwawicy.
    Do roku 2000, a więc przez DZIESIĘĆ LAT "reform" polskiej gospodarki
    myślałem, że bezrobocie mnie nie dotknie.

    Marek