PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-25 22:01:40
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: " Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    andrzej <b...@o...pl> napisał(a):

    > Dzieki. Wiedziałem, że mogę na ciebie zawsze liczyć.
    > Po napisaniu wcześniejszego posta załozyłem się z kimś, że znajdziesz powód,
    > aby dalej nic nie robić i jak widać wygrałem.

    Drobiażdżek :) Tam gdzie do tej pory pracowałem też zawsze można było
    na mnie liczyć (zarówno kierownicy jak i koleżeństwo), więc nic nowego. Nigdy
    nie nakrywałem się kocem jak podobno czynili przedwojenni majstrowie, żeby
    komuś nie pokazać co i jak robią.

    > Co cię obchodzi, czy jest miejsce na polskim rynku czy nie ma.
    > Właściciele firm postanowili już wejść i g**** ich obchodzi twoje zdanie.
    Mi też MTV czy oni wejdą i czy kogoś wykopią czy nie :) Rotacja jest taka,
    że bez Panoramy Firm trudno kogoś namierzyć, a niektóre lokale handlowe
    zmieniają właściciela częściej niż raz w roku :)
    Jak postanowili wejść, potrafią i utworzą miejsca pracy, to chwała im za to.

    > Zresztą bardzo śmieszne zdanie, skoro twierdzisz, że tu już wszystko jest i
    > wszyscy są.

    To nie jest aż tak śmnieszne po lekturze Panoramy Firm. W każdym dziale nikt
    nie jest samotny. Najlepszy numer to kilka reklam w mediach tego samego
    produktu różnych firm i każdy najlepszy :))

    > Podasz mi jakis wiarygodny powód dlaczego nie chcesz u nich robić?

    Wiarygodność powodu jest pojęciem względnym. Prawdopodobnie uważasz, że każdy
    może być przedstawicielem handlowym. Nie mówię, że "nie chcę u nich
    robić". To firmy stawiają zaporowe wymagania i nie proponują pracy
    do której nadaje się 100%-wy najemny z 25-letnim stażem w ogólnie pojętej
    informatyce. Próbowałem się np. niedawno przyjąć na operatora mainframe, w
    sieci marketów, które z reguły są zagraniczne, ale nawet nie poprosili na
    rozmowę.

    Marek