PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
  • Data: 2006-10-23 09:16:40
    Temat: Re: pracownicy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ehgr9t$4n2$1@atlantis.news.tpi.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > A według mnie mocno to zależy od tych obowiązków. Co innego murarz
    > który ma postawić murek wg. wskazówek, a co innego np. grafik. Ten
    > drugi może wykonywać wszelkie swoje obowiązki a nie wyklucza to że
    > efekty jego pracy będą do dupy. I o co zaskarży pracodawcę, że jego
    > gust różni się od gustów klientów?
    Nie wiem, czy to najcelniejszy przykład, bo artysta-grafik to często osoba
    wykonująca tzw. wolny zawód, więc raczej nie będzie stosunku pracy.
    Ale zakładając, że jednak takowy istnieje to art. 30 §4 nakłada na
    pracodawcę podanie przyczyny wypowiedzenia lub rozwiązania umowy bez
    wypowiedzenia. A z zasadnością czy prawdziwością podanej przyuczyny można
    już próbować powalczyć. Pozew do sądu pracy 1-szej instancji jest przecież
    dla pracownika bezpłatny (chyba, że coś się zmieniło).

    Jotte