PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
  • Data: 2006-10-23 19:07:11
    Temat: Re: pracownicy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ehikoc$854$1@atlantis.news.tpi.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Założyłeś z góry, że jak pracodawca
    > mówi że pracownik nie spełnia wymagań, to jest sukinsynem.
    Wcale nie.
    <cit>
    Jak napisałem - pracownik wypełnia swoje obowiązki. Pracodawca twierdzi
    jednak, że nie spełnia on oczekiwań i wypowiada umowę o pracę. Co
    powinien zrobić pracownik? Wg mnie podać gnoja do sądu.
    </cit>

    > Jak grafik bardzo rzetelnie robi foldery,
    > ale ich układ i kolorystyka za cholerę nie pasują firmie, to
    > zwalniając go pracodawca też jest sukinsynem?
    Jeśli była o tym rozmowa typu "stary wszystko fajnie, tylko zmień może
    layout i koloryztykę na bardziej taką, a taką", a facet dalej robi po
    swojemu to nie wypełnia rzetelnie obowiązków i zwolonić go spokojnie można,
    ale on i tak równie spokojnie może wnieść pozew do SP.
    Ale jeśli gość nie jest informowany szczegółowo o wymaganiach - to jak ma je
    spełniać?

    BTW - nad tego rodzaju pracami z reguły nie siedzi jeden koleś, lecz zespół.
    Nie powstaje jeden projekt, lecz kilka, w tym warianty. Winy za nietrafione
    rozwiązanie nie da się raczej zwalić na jednego czarnego owca.

    Jotte