PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
  • Data: 2006-10-23 14:50:39
    Temat: Re: pracownicy
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jotte [Mon, 23 Oct 2006 11:16:40 +0200]:

    > Nie wiem, czy to najcelniejszy przykład, bo artysta-grafik
    > to często osoba wykonująca tzw. wolny zawód, więc raczej
    > nie będzie stosunku pracy.

    Dlaczego? Często gęsto grafika lepiej mieć w firmie, jeśli
    ma np. ciągle projektować nowe opakowania czy foldery albo
    inne ulotki. Istnieją stałe zespoły graficzne przecież.

    > Ale zakładając, że jednak takowy istnieje to art. 30 §4
    > nakłada na pracodawcę [...]

    Dobra, ale ja nie o tym. Założyłeś z góry, że jak pracodawca
    mówi że pracownik nie spełnia wymagań, to jest sukinsynem. A
    ja ci daję prosty przykład zawodu, w którym można bardzo nawet
    rzetelnie wypełniać obowiązki, a i tak się do tej pracy nie
    nadawać kompletnie. Jak grafik bardzo rzetelnie robi foldery,
    ale ich układ i kolorystyka za cholerę nie pasują firmie, to
    zwalniając go pracodawca też jest sukinsynem?

    I żeby nie było wątpliwości, pytam o twoje zdanie. Nie o to
    jakie prawa i obowiązki wynikają z KP.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::