PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
  • Data: 2006-10-23 10:45:20
    Temat: Re: pracownicy
    Od: "jacek01g" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Źle mnie zrozumiałeś, chodziło mi o to kim jest ta osoba , która odpowiada
    > na moje ogłoszenie, a nie jaki ma status społeczny. Skąd te wnioski?
    Czytaj
    > to co jest napisane , a nie między wierszami!!! Aplikacje nie mogą być
    > anonimowe. Ty byś zatrudnił kogoś takiego?

    Zwykle podczas rozmowy wychodzi czy ktoś jest bezrobotny czy nie. Z rozmów o
    pracę firmy chcą czasem wnioskować czy ktoś jest spoza Warszawy czy z? moze
    pracuje a może jest bezrobotny? Jak bezrobotny to mozna mu mniej
    zaproponować, jak spoza Warszawy znaczy się "ulegly i spolegliwy łaknący
    kariery w stolicy" wiec mozna mu wmówić różne glupoty które na miejscowych i
    doświadczonych nie działają hehe Miałem już 2 razy tego typu tzw. 'zderzenie
    kultur' :)

    > "zwykle firma nie dożywa do tego "za jakis czas" albo zmienia się
    > zarząd/właściciel"
    >
    > W ilu firmach pracowałeś ,że piszesz "zwykle". Generalizujesz na podstawie
    > własnych doświadczeń ?

    W kilkunastu od 1990. Kilka z nich już nie istnieje, bo wysypały się z
    rynku - czasem padł im glowny klient, czasem była to nieudolność zarządu,
    czasem zmienilem prace ot tak po prostu.

    > A Ty jakie masz wykształcenie? Podstawowe?

    Średnie. A co Ci do tego? Dostaję pieniądze za pracę i umiejętności a nie za
    wykształcenie. Tak mam z nowymi klientami

    > Czytając Twoje żale i pretensje do wszystkich i o wszystko wiem jedno, w
    > mojej firmie nie znalazłbyś zatrudnienia właśnie dlatego.
    > Twoim zdaniem lepiej narzekać na swój los niż dać coś od siebie by było
    > lepiej. Gratuluję. I współczuję Twoim pracodawcom.

    Hm.. nie narzekają o ile wiem. Z 2 firm w których się roztaliśmy gdzie byłem
    oskarżony o nieudolność miałem później telefony czy bym jednak nie wrócił.
    To nieudolnych tepaków chyba się nie dzwoni zeby wrocili z powrotem, prawda?

    Co do "narzekania na swój los" to taki evergreen wszelkiej maści lyberałów.
    Wy chcielibyście widzieć wszedzie ojca Rydzyka, Che Gevare albo Lenina a już
    w najlepszym wypadku pazernych na zasiłki górników/rolników. Nic z tego hehe
    Mozna być 100% kapitalistycznym prosiaczkiem i negatywnie oceniać w caly
    lyberalny świat, Balcerowicza, Bochniarz jej Lewiatana itp.

    Poczytaj sobie moje posty powyżej - wziąłem swój los w swoje ręce ale nie
    pracuję dla polskich firm. Natomiast gdyby ludzie naprawdę wzięli los w
    swoje ręcę, gdyby rynek pracy był naprawdę rynkiem pracy ze swobodnym
    przepływem siły roboczej tobyscie fruwali w strzępach i byscie błagali żeby
    nikt nie wyjeżdzał i nikt nie odchodził... Gdyby ludzie wzięli swój los w
    swoje ręce w Polsce byloby 10 Kulczyków i Krauze a nie po jednym jak teraz.
    A tepsa, eragsms, ZUS i Bioton są tylko jedne hehehe

    pzdr i również życze powodzenia