PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
  • Data: 2006-10-23 09:22:34
    Temat: Re: pracownicy
    Od: "Paweł" <p...@g...3000.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek01g napisał:

    "Nie wiesz również czy pracujący czy pracujaca. Chodzi o to, że wolisz do
    pracy nająć osobę bezrobotną czy chcesz kogoś podkupić z innej pracy? Pytam,
    bo u pracodawców przyjął się dziwny nawyk płacenia w zależności od statusu:"

    Źle mnie zrozumiałeś, chodziło mi o to kim jest ta osoba , która odpowiada
    na moje ogłoszenie, a nie jaki ma status społeczny. Skąd te wnioski? Czytaj
    to co jest napisane , a nie między wierszami!!! Aplikacje nie mogą być
    anonimowe. Ty byś zatrudnił kogoś takiego?

    "zwykle firma nie dożywa do tego "za jakis czas" albo zmienia się
    zarząd/właściciel"

    W ilu firmach pracowałeś ,że piszesz "zwykle". Generalizujesz na podstawie
    własnych doświadczeń ?

    "Oczywiście w zależności od wykształcenia jes tak:" "som wysokie koszty
    pracy"

    A Ty jakie masz wykształcenie? Podstawowe?

    "tak jest panie pracodawco?...Teraz wiesz juz pan czemu nie ma porządnych i
    sensownych pracowników"

    Czytając Twoje żale i pretensje do wszystkich i o wszystko wiem jedno, w
    mojej firmie nie znalazłbyś zatrudnienia właśnie dlatego.
    Twoim zdaniem lepiej narzekać na swój los niż dać coś od siebie by było
    lepiej. Gratuluję. I współczuję Twoim pracodawcom.

    Pzdr. Paweł.