PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w zastępstwie › Re: praca w zastępstwie
  • Data: 2009-04-26 13:59:09
    Temat: Re: praca w zastępstwie
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to coś zmienia (pod względem prawnym)? Można oczywiście utrudnić
    > wydanie polecenia służbowego (nie odbierać telefonu), ale to chyba nie

    polecenie służbowe w czasie prywatnym??
    w dniu wolnym od pracy spotykasz na ulicy swojego przełożonego i on ci
    mówi - co mnie interesuje to że jesteś wlasnie na zakupach ze swoimi
    dzieciakami, za 5 minut masz się zameldować w firmie bo <cos tam>.
    moja odpowiedzią na to byłby śmiech i powiedzenie - dobre dowcipy
    opowiadasz.

    > jest ten przypadek, skoro polecenie zostało wydane i przyjęte, prawda?

    wiemy tylko tyle - pracownik dostał polecenie (cokolwiek by to miało
    znaczyć) i wstępnie się nie sprzeciwił.
    Nie wiemy czy powiedział - ok, przyjdę czy moze powiedział że przyjdzie
    i nie przyszedł albo powiedział "eee" co zostało odebrane jako "nie
    sprzeciwił się (poczatkowo)" a po chwili zapytał "a muszę? bo... <coś
    tam> i raczej nie przyjdę" ? zbyt wiele zgadywania i domysłów. Natomiast
    wiem i podkreślę to z pełną stanowczością - pracownik nie musiał
    przychodzić a dalsze dywagacje możemy pozostawić do czasu jak będziemy
    wiedzieć dokładnie jak sytuacja sie rozegrała.