PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w zastępstwie › Re: praca w zastępstwie
  • Data: 2009-04-26 16:06:51
    Temat: Re: praca w zastępstwie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gt1vbd$b64$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

    > jedynie w pierwszej pracy byłem na tyle głupi żeby odbierac telefony w
    > czasie urlopu. życie uczy.
    > tylko w wypadku dostarczenia informacji o zmianie warunków pracy mozna
    > mówić o ich zmianie (stąd przezornie lepiej nie odbierac telefonu).
    Nieodbierać telefonu? Cóż to za metoda? Po co się samemu ograniczać?
    Telefonu przeznaczonego do użytku prywatnego się po prostu nie podaje.
    Ale nawet jak odbierzesz, to przecież nic nie szkodzi - to jest twój
    telefon, twoja własność i możesz jej używać jak chcesz. Na przykład poprzez
    naciśnięcie przycisku rozłącz w dowolnie wybranym momencie(tu: braku chęci
    rozmowy z dzwoniącym).
    Czasem podenie telefonu kontaktowego może być jednak korzystne z przyczyn
    finansowych. Na tę okoliczność jakiś najtańczy aprat za 30 zł, najtańszy
    starter za 5 zł i ten nr podawać, w czasie urlopu wyłączać.

    > lekarz to słuzba, więc troche inne zasady pracy.
    Nie, lekarz to praca, nie służba.
    Może być umowa o pracę, może być kontrakt, a także inne formy.
    Ale nie służba.

    --
    Jotte