PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w zastępstwie › Re: praca w zastępstwie
  • Data: 2009-04-26 15:56:30
    Temat: Re: praca w zastępstwie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gt1dgl$ktv$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

    > to nie jest prośba o _pozostanie_ po godzinach tylko o dodatkowe przyjście
    > do pracy
    Mnie się wydaje inaczej:
    <cit>
    Miała to być praca w jego dodatkowych godzinach w tym
    dniu (pracownik nie musiał stawiać się do pracy w dniu dla niego wolnym od
    pracy)
    </cit>
    Obawiam się niestety, że obywatele Liwiusz i Wojciech Bańcer mają słuszność,
    w szczególności obywatel Liwiusz w kwestii szczególnej potrzeby pracodawcy.
    Warunkach pracy w godzinach nadliczbowych masz w KP (tam są także
    ograniczenia).
    Pozostaje kwestia sposobu i terminu poinformowania pracownika o takiej
    potrzebie.
    Mam wątpliwości czy pracodawca może tak po prostu przyjść i np. kwadrans
    przed końcem pracy polecić pracownikowi, że dziś pracuje 3 godziny dłużej.
    Ale jednoznacznego zakazu też nie znajduję.

    --
    Jotte