PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
  • Data: 2005-08-30 06:01:59
    Temat: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Od: darek <d...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Immona napisał:

    > ... - elastycznosc, czyli nie marudzenie, jak trzeba sie blyskawicznie
    > nauczyc czegos nowego i atmosfera wysoce nieformalna, czyli
    > zartowanie, wesole komentowanie, ogolnie humor, rak problemow z
    > mowieniem sobie i szefowi na "ty". Sadze, ze niektorzy maja
    > wyobrazenie o starszych, ze sa czy tez moga byc mentalnosciowo w
    > poprzedniej epoce, tzn. sztywnosc i biurokratyzacja

    Racja ale ja przynajmniej widze bardzo duza roznice. Wielu osobom, ktore
    "zalapaly sie" na rozpoczecie kariery zawodowej w starym systemie sam
    przygladalbym sie uwazniej. Problem dotyczy jednak grupy wiekowej, do
    ktorej sam sie zaliczam czyli osob, ktore konczas studia rozpoczely
    prace na poczatku lat 90, dzis maja ok. 40 lat.

    > co nalezy podkreslic i o obecnosci jakich cech nalezy przekonac, zeby
    > pokazac, ze sie nie pasuje do tego stereotypu.

    Ja nie mam z tym zadnego problemu i specjalnie nie musialem przekonywac
    pracodawcow do tego, ze nie tkwie jedna noga w starej epoce. Sam
    pracuje w bardzo wymieszanym wiekowo zespole, gdy rozmawiam z moimi duzo
    mlodszymi pracownikami - twierdza, ze jest optymalnie, sporo mozna sie
    nauczyc, atmosfera jest dobra a jednoczesnie nie ma wyscigu ogoniastych ....
    Uwazam tylko, ze o ile jak sama napisalas dla wielu pracodawcow mlody
    zaspol moze byc atutem to juz podawanie w ofercie tego faktu jako
    potencjalnego atutu jest bezsensowne. ...ale moze...odezwa sie mlodzi i
    powiedza mi wyraznie: tak, zdecydowanie wole prace w mlodym zespole
    bo......?
    pozdrawiam,
    darek