PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
  • Data: 2005-08-30 14:35:50
    Temat: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:dev2dv$2m9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości

    Pracowałem z różnymi ludźmi... ze starszymi... z mniej więcej
    rówieśnikami... i z ludźmi świeżo po uczelni....
    i zdecydowanie wolę pracowac z osobami starszymi.
    Większość ludzi młodych ma dziwne podejście do pracy.... typu "ja jestem
    taki madry i wspaniały - a wszyscy inni stoją mi na drodze do kariery !!!! -
    trzeba z tym coś zrobić !!! KRWI !!!"..... a tym czasem weidza akademicka ma
    się nijak to produkcji... niekiedy są też problemy ze zwyczajną
    odpowiedzialnościa....
    Ogólnie zauwazyłem - że z młodymi ludźmi lekko się pracyje, jeżeli młodzi
    wchodzą (daj Boże pojedynczo) do zgranego zespołu,
    gdzie muszą przyjąć panujące zasady i nauczyć się że kolega biurko obok to
    nie WRÓG tylko WSPARCIE na ciężkie czasy.

    Pozdrawiam
    kantor