  • Data: 2005-08-30 14:22:47
    Temat: Re:
    Od: "macko42" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    IAl <i...@o...o2.pl> napisał(a):

    > Może lepiej żeby właśnie *były* "utrwalone nawyki" lecz w sensie pozytywnym
    > i przede wszystkim dobra *organizacja* zamiast samego "luzu"??

    jesli chodzi o czesc branzy zwiazana z programowaniem, to pewne nawyki
    moga bardzo utrudnic przyswojenie sobie obecnie obowiazujacych standardow i
    sposobu myslenia. Oczywiscie bywa roznie, ale z mojego doswiadczenia wynika,
    ze np ludziom, ktorzy przez dlugi czas programowali strukturalnie ciezko
    przejsc na myslenie obiektowe, albo assemblerowcom ciezko porzucic pewne
    nawyki optymalizacji wszystkiego az do uzyskania zupelnie nieczytelnego
    kodu ;)
    Przesadnych uprzedzen nie mam, ale jak mam pracowac z kims kto ma, powiedzmy,
    20 lat doswiadczenia w tym fachu, to zawsze jest obawa, ze moga byc problemy
    z dogadaniem sie.

    Sam mam dopiero 7 lat doswiadczenia, a juz z niepokojem mysle czy za 5-10 lat
    ktos bedzie chcial ze mna pracowac, ale coz taki fach.