PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-03 23:46:12
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednak to co opisujesz trochę mi się kupy nie trzyma, bo firma:
    >
    > - zatrudnia studentów informatyki
    przypadek ale tak

    > - zatrudnia ich do czynności technicznych związanych z obsługą sieci i
    > całą kabelkologią
    zgodnie z ogloszeniem

    > - płaci im przy tym 3,5tys. netto! (mało kto tyle płaci studentowi za
    > serwis sprzętowy)
    no u nas jeszcze tak

    > - narzeka przy tym na brak doświadczenia np w zarabianiu kabelków,
    > konfiguracji routera itp, a przecież wystarczyłoby przeszkolenie.
    bylo /ale zarabianie jest okazjonalne/ ale w ogloszeniu napisano znajomosc
    konfiguracji konkretnych typow routerow tyle ze rekrutujacy faktycznie nie
    sprawdzil.

    > Wspomniałeś o umiejętności programowania oczekiwanego od studenta.
    > Chciałbym widzieć tę ofertę pracy.
    opcjonalnie w punkcie dodatkowym atutem będzie znajomosc programow... w
    zakresie..

    > I założę się, że zachętą była, obok wysokiego wynagrodzenia, zawarta w
    > ofercie pracy możliwość pisania aplikacji w C, C++, Java (niepotrzebne
    > skreślić).
    a o tym nic nie bylo

    > Ci ambitniejsi mieli wizję, że nabiorą doświadczenia przy tworzeniu
    > aplikacji, a tutaj rozczarowanie - zaprzęgli ich do zarabiania jakichś
    > durnych kabelków, dogladania serwerów, ruterów...i innych gównianych
    > czynności.
    o aplikacjach takze

    > Ci z zacieciem technicznym pomysleli sobie, że zetkną się z prawdziwą
    > siecią i wreszcie nabiorą doświadczenia, ktoś ich przeszkoli, a tutaj od
    > razu na głębokie wody - i frustracja.
    no siec jest prawdziwa aczkolwiek tylko niecale 2000 stanowisk gdzie tylko
    niektore wymagaja aby nasze it zajelo sie winda za to do "karty sieciowej"
    wszystkie

    > Czyli typowe dla polskich firm poszukiwanie młodego wykształconego
    > człowieka do wszystkiego, co to machnie skrypcik, zrobi stronkę,
    > wydrukuje raporcik dla zarządu, naprawi drukarkę, skonfiguruje serwer, a i
    > auto szefowi umyje gdy trzeba ;)
    skrypty i www w podstawowym zakresie /html/ byly tez w opcjach /sa uzywane
    wewnetrznie czasem/, serwer tak, drukarka czasem, i jeszcze zaden pojadu nie
    myl ;) ale podsune pomysl - podpadziocha miesiaca w przyszlym miesiacu myje
    auta zarzadu ;)