PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-12 10:13:22
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednym słowem tracisz czas na poszukiwanie ludzi zamiast zająć się swoją
    > robotą. Śmiejesz się z niedoświadczonych, ale
    > w duchu masz nadzieję że nie przyjdzie ktoś kumaty bo może robić robotę
    > dwa razy szybciej od ciebie a wtedy to będziesz miał większy problem.

    duch socjalistyczny nie ginie

    napisalem w dyskusji ze chetnie zatrudnilbym madrzejszego odemnie a tu z
    uporem maniaka nastepna osoba wmawia mi ze bede mial problem bo ktos bedzie
    madrzejszy
    to ze ty bedac na kierowniczym stanowisku tak bys robil to nie znaczy ze
    inni kierownicy tez

    ja chetnie zatrudnie nie dosc ze madrzejszego to jeszcze umiejacego
    logicznie myslec /to czesto nie idzie w parze/ i naprawde bede mial wtedy
    duze ulatwienie a nie duze klopoty
    a trace czas wlasnie teraz majac "niekumatych"

    zobacze w koncu sierpnia kto na rozmowy przyjdzie.