PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-06 15:09:41
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: " " <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > u mnie w firmie "trenujemy" juz 4 studenta po informatyce
    > nie wiem czy tylko my tak trafiamy czy poziom nauczania? wiedzy? spada w
    pl?

    Chyba źle szukacie. Z własnych obserwacji wiem że tylko część (i to raczej
    niezbyt duża) studentów rzeczywiście interesuje się przedmiotem swoich
    studiów i chce z własnej inicjatywy zdobywać konkretną, naukowo-techniczną
    wiedzę a nie tylko zaliczyć laboratoria i egzaminy. Reszta traktuje studia
    tylko jako konieczny etap do zdobycia papierka umożliwiającego im lekką i
    dobrze płatną pracę według zasady m.g.r.i.n.ż
    Spróbujcie dać ogłoszenie na jakimś forum pasjonatów komputerów czy
    elektroniki, myślę że tam za 3,5kPLN netto bez większych problemów
    znajdziecie ludzi może niekoniecznie mających w CV dyplom kierunkowych
    studiów z renomowanej uczelni, ale za to z ogromną praktyczną wiedzą oraz
    chęcią do pracy i dalszej nauki.

    pozdrawiam