PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-04 06:22:07
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h56ibm$4q3$1@inews.gazeta.pl...

    > podzial adresacji znaja do tego na scianie wisi wydruk, tylko jednemu
    > musialem wytlumaczyc dlaczego przydzielajac na vlan 1 adres ip zuzywamy 4
    > i co to jest brama
    > zasada adresowania tez jest znana
    > wiec majac oddzialy milo by bylo aby adresacje nadac wg zasad
    > ale lepiej 192.168 bo tak router juz ma
    > a jak tu wpisac 10.x.x.x

    No to widać już jaki jest problem. Nie wiedzieli jak adresy do zarządzania
    przypisać, albo olali sprawę jak im działało.

    > moze ja jeszcze raz zapytam
    > czego ja moge oczekiwac - co taki student umie

    Każdy co innego. Różne zainteresowania i dużo obieralnych przedmiotów. U
    mnie na wydziale 2 studentów tej samej specjalności mogło mieć teoretycznie
    różnicę w przerobionych przedmiotach około 50%.

> [...]
    > z dyskusji wynika ze
    > kabelki - nie znizy sie do poziomu kabelkow
    > windows - tez nie bo wyzsze cele
    > router - nie nie, nie mielismy tego
    > program - no mozze od biedy
    > wzor na funkcje przyspieszenia bitow w matrycy pola przelaczajacego pod
    > wplywem przylozonej linijki aluminiowej oraz wplyw orientacji linijki na
    > bity z uwzglednieniem polozenia pn-pld - moze to w praktyce sie uda
    > zastosowac ale do czego to by zastosowac w firmie, rozumiem ze u
    > producenta switcha by sie przydal ale jakie student ma szanse pracowac u

    Przesadzasz. Dla twoich ludzi to pewnie pierwsza praca. Gdzie mieli sie
    nauczyć pracować? Wiele wynika z ich braku doświadczenia i nieumiejętności
    współpracy i strachu przed wyjściem na głupca. Jakby mi się trafiło kiedy
    szukałem pracy to pewnie wysłałbym CV do Ciebie.
    Ja akurat mam takie umiejętności, że mógłbym właśnie zrobić wszystko poza
    pisaniem tych programów :D
    Sam miałem przez 2 lata jeszcze mniej ambitna pracę w nadzorze sieci, a 3,5
    kzł na rękę miesięcznie to pewnie bym wziął jakbym 220h w miesiącu wyrabiał
    z czego 3/4 na nocnej zmianie.
    Miałem praktyki o charakterze podobnym jak w twojej instytucji i też
    przypały zaliczałem. Np. nie pomyślałem, że komputetr jak ma obok karty
    sieciowej w płycie głownej jeszcze jedną kartę, to ma ją dlatego, że
    wbudowana jest zepsuta, a potem 3 godziny z testerem kabli szukałem, czemu
    nie działa, a wystarczyło kabelek przepiąć :)