PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-05 21:42:22
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Vlad The Ripper pisze:
    > A czasem i nawet dużo mniej, ale ja o kursie pisałem.

    Kurs jest ostatnio darmowy na wielu uczelniach. Czasami jest nawet w
    programie studiów.

    Dodatkowo problem z takim kursem polega na tym, że jeśli prowadzi go
    zwykły wykładowca uczelniany, to z reguły wiedza z niego wyniesiona
    jest...hmm... ukierunkowana na egzamin. I nic więcej. Co innego, jak
    ludek pokaże kwity z centrum szkoleniowego, odnośnie którego wiadomo, że
    ma instruktorów z doświadczeniem praktycznym.

    Pozdrawiam,
    Jarek