PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-03 09:38:13
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h567cu$ese$1@inews.gazeta.pl...
    > i tu jest chyba sedno problemu
    > zapewne trafilismy na klasycznych studentow - jakby byl do tego ambitny to
    > by poszukal w necie dla wlasnej ciekawosci lub po prostu zapytal

    Może nie byli ambitni, ja bym pewnie zapytał

    > oczekuje jakiegos poziomu wiedzy - chociazby na poziomie jak ups stoi w
    > szafie, w szafie sa inne urzadzenia, do tego kable zasilajace "pod ups" to
    > chcac cos wydrukowac mozna bez problemu wlaczyc drukarke do gniazdka w
    > scianie zamiast szukac "takiego kabelka do ups" i wpinac w szafe laserowke
    > dziwiac sie ze ups zapiszczal i zgasl

    Na początku inaczej widziałem ten problem, ale po tym co napisałeś to chyba
    rzeczywiście mało pomyslny gość to zrobił.

    > zrozumialbym gdyby ktos stal im nad glowa...

    Nie chodzi o to, czy ktoś im stoi nad głową, tylko że wydaje im sie, że
    stoi.

    > przedmioty
    > ale masz elementarna wiedze ze 2 switche ze soba to kabel krosowy /chyba
    > ze nowy switch i na automat/ zarabiania jest malo, tak to jest cala masa
    > patchcordow o roznych dlugosciach do uzywania....

    Teraz już to wiem, ale nie od zawsze tak było.

    > np prosty niezarzadzalny konwerter lan-swiatlowod?

    Na przykład, to razej nie jest sprzęt, który ma się w domu.

    > czyli od studentow nie wymagac zadnej wiedzy na temat
    > bezpieczenstwa/wlaman

    Wymagać, ale pytanie jest takie, czy znaja chociażby zasady adresowania
    urządzeń u was stosowane. Są jakieś na to procedury. Jesli nie to sami tego
    nie wymyślą, a nawet jeśli to nie będą na tyle odważni by zgłosić, bo głupio
    sugerować komuś niekompetencję jak się miesiąc dopiero pracuje.