PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-03 12:00:54
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A z książki czy na pamięć? Nie ma problemu :P
    moze byc nawet z googla byle wiedziec jak i umiec wiedze w praktyce
    zastosowac

    > a np tracert?
    na ping sie zatrzymali... ale juz umieja tracert i nawet sa happy bo winmtr
    w prosty sposob logi eksportuje

    > Można zmienić też karty, kabelki, switche :P
    zanim sie to zrobi mozna na dupleksy popatrzec, kabeli czasem tez nie
    kontaktuja

    > reklama dźwignią handlu :P
    dzieki pracy u nas juz wiedza ze moga spotkac switch ktory tylko 16 vlan
    obsluzy i ze sa tez takie z 64 i 256 vlan a jak zaprogramujemy switcha 64
    vlany zamiast 256 vlanow to moze cos zabraknac...

    > Szkoda, że mam daleko, bo za taką pensję chętnie zmieniłbym pracę. A
    > może macie gdzieś oddział na północy kraju?

    nie mamy ale it i tak jest centralne