PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-03 08:33:25
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Temat opanowany na praktykach i w liceum na zabawach w administrowanie
    > sieciami do dzielenia SDI. Na studiach niet.
    i tu jest chyba sedno problemu
    zapewne trafilismy na klasycznych studentow - jakby byl do tego ambitny to
    by poszukal w necie dla wlasnej ciekawosci lub po prostu zapytal

    > A wyjaśniłeś jaka to różnica. Jak dla mnie UPS to UPS :)
    oczekuje jakiegos poziomu wiedzy - chociazby na poziomie jak ups stoi w
    szafie, w szafie sa inne urzadzenia, do tego kable zasilajace "pod ups" to
    chcac cos wydrukowac mozna bez problemu wlaczyc drukarke do gniazdka w
    scianie zamiast szukac "takiego kabelka do ups" i wpinac w szafe laserowke
    dziwiac sie ze ups zapiszczal i zgasl

    > Najpierw sami kombinują i usiłują coś wymyśleć by nie wyjść na
    > niekompetentnych. Ja tak to widzę z własnych doświadczeń.
    zrozumialbym gdyby ktos stal im nad glowa...

    > Z vlanami to u mnie to samo jak z kabelkami, tak naprawdę żadne
    przedmioty
    > na studiach z dziedziny telekomunikacji , które robiłem nie poruszały w
    > ogóle tego tematu. Też bym się wtedy wyłożył.
    ale masz elementarna wiedze ze 2 switche ze soba to kabel krosowy /chyba ze
    nowy switch i na automat/ zarabiania jest malo, tak to jest cala masa
    patchcordow o roznych dlugosciach do uzywania....

    > Koleś widzi po raz pierwszy w życiu taki sprzęt; czego oczekujesz?
    np prosty niezarzadzalny konwerter lan-swiatlowod?

    > Stosujecie jakieś wytyczne na temat bezpieczeństwa sieci w firmie, czy
    > tak jak komu wyjdzie. Podejrzewam to drugie, więc goście zrobili tak zeby
    > mi działało.
    czyli od studentow nie wymagac zadnej wiedzy na temat bezpieczenstwa/wlaman