PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentowRe: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-03 11:38:28
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymagać, ale pytanie jest takie, czy znaja chociażby zasady adresowania
    > urządzeń u was stosowane. Są jakieś na to procedury. Jesli nie to sami
    > tego nie wymyślą, a nawet jeśli to nie będą na tyle odważni by zgłosić, bo
    > głupio sugerować komuś niekompetencję jak się miesiąc dopiero pracuje.

    podzial adresacji znaja do tego na scianie wisi wydruk, tylko jednemu
    musialem wytlumaczyc dlaczego przydzielajac na vlan 1 adres ip zuzywamy 4 i
    co to jest brama
    zasada adresowania tez jest znana
    wiec majac oddzialy milo by bylo aby adresacje nadac wg zasad
    ale lepiej 192.168 bo tak router juz ma
    a jak tu wpisac 10.x.x.x

    moze ja jeszcze raz zapytam
    czego ja moge oczekiwac - co taki student umie
    u nas czasem jakis skrypt czy program by cos ulatwil....
    z dyskusji wynika ze
    kabelki - nie znizy sie do poziomu kabelkow
    windows - tez nie bo wyzsze cele
    router - nie nie, nie mielismy tego
    program - no mozze od biedy
    wzor na funkcje przyspieszenia bitow w matrycy pola przelaczajacego pod
    wplywem przylozonej linijki aluminiowej oraz wplyw orientacji linijki na
    bity z uwzglednieniem polozenia pn-pld - moze to w praktyce sie uda
    zastosowac ale do czego to by zastosowac w firmie, rozumiem ze u producenta
    switcha by sie przydal ale jakie student ma szanse pracowac u producenta nie
    znajac podstaw?