PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentowRe: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-03 08:32:01
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik <aalf> napisał:
    > u nas tez jest programowanie ale zaden nie umie

    i ciekawe kto ich zatrudniał?:O)

    > w ogloszeniu wymienili jakie routery i ad programowania tez byl zakres
    > w opcjach napisz co student powinien umiec a ja sie ich zapytam...

    moze jeszcze powinieneś wymagać perfekcyjnej znajomości rozkładu korytarzy w
    twoim biurze, tego też powinni na studiach uczyć, bo wtedy pracownik będzie
    sprawniej biegał od rutera do rutera a nie gubił się w toalecie:O)
    do sprzątania też zatrudniacie po studiach?:O)
    mnie to aż dziw bierze że wymagacie od pracowników znajomości konkretnego
    sprzętu zamiast ich z niego przeszkolić, to takie trudne, czy też nikt się
    na tym nie zna?:O)