PracaGrupypl.praca.dyskusjeobcięcie wynagrodzenia za karę › Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
  • Data: 2012-01-25 13:07:06
    Temat: Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dorota" napisała:
    > Pozdrawiam, Dorota

    chwileczkę, czegoś tu nie rozumiem, czy ty jako pracownik chcesz nakładać
    karę na innego pracownika?
    jak go sobie zatrudnisz to mu będziesz dyktowała warunki!
    skoro pracodawca owego pracownika nie zwalnia i go chwali, to znaczy że
    wykonuje on bardzo dobrze swoje obowiązki, problemem może być to że ty jego
    obowiązków nie znasz, rozumiesz?

    piszesz że "wy" musicie poprawiać po "nim", dziwnie mi to brzmi, jakoś
    trudno mi sobie wyobrazić umowę o pracę w której pracownik ma obowiązek
    wykonywania pracy za innego pracownika, albo po innym poprawiania pracy,
    zresztą jest to sprzeczne z twoim słowem że "wszyscy" macie te same
    obowiązki, a więc zastanów się co piszesz i wyjaśnij o co chodzi naprawdę!

    jesli widzisz ze jeden pracownik się obija to skoro masz takie same
    obowiązki jak on to też masz prawo się obijać jak on, i tak samo on ma prawo
    poprawiania pracy po tobie, jeśli pracodawca będzie miał to "was" pretensję
    to żądajcie podwyżki, bo za taka samą płacę możecie jedynie wykonywać taka
    samą pracę, proste?!!!