PracaGrupypl.praca.dyskusjeobcięcie wynagrodzenia za karę › Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
  • Data: 2012-01-25 15:25:36
    Temat: Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    > A co Cię to obchodzi? TO NIE MA ZWIĄZKU Z TEMATEM.

    nieważne czy ma związek, bo sama o tym wspomniałaś!
    skoro piszesz że masz takie same obowiązki jak ten inny pracownik to skąd
    posiadasz taka wiedzę?
    a skoro uważasz że nic mnie nie powinno obchodzić to tak samo ciebie ie
    powinno obchodzić czy inny pracownik się obija czy nie, dodatkowo z takim
    podejściem nie licz na odpowiedź!

    > Ręce opadają :( Masz problemy z matematyką na poziomie szkoły
    > podstawowej. Dam Ci przykład - wszyscy w zespole zarabiają po
    > 1000 zł (także winowajca) Jeśli winowajca nie zrobi czegoś, to
    > i tak dostanie 1000 zł; jeśli reszta zrobi to za niego, to każdy
    > dostanie przykładowo po 100 zł więcej, czyli po 1100 zł. Pracodawcę
    > będzie to kosztować 1000 zł więcej, a winowajca nie poniesie
    > żadnych konsekwencji. Zrozumiałeś już czy nadal za ciężko?

    ha ha, TO NIE MA ZWIĄZKU Z TEMATEM
    a skoro pracodawca ponosi straty w związku z pracą pewnego pracownika to go
    zwalnia i pozbywa się problemu, czego tu nie rozumiesz i jaki widzisz
    problem?