eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenetykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcąRe: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
  • Data: 2006-07-27 09:33:31
    Temat: Re: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Re to: Jacek M. [Thu, 27 Jul 2006 08:22:31 +0200]:


    > A ja proponuje, jako najlepszy zwrot już przez kogos
    > tutaj zaproponowany "Szanowni Państwo". Przecież to oczywiste.

    Ja wiem? Dla mnie jakoś nie. Standardowo zaczynam zawsze właśnie
    od "witam" i jakoś nikt do tej pory focha nie strzelał. A miałam
    kumpla, który w ogóle rozmowy telefoniczne zaczynał zawsze od
    "aloha!"- i ani kontrahenci, ani klienci nie mieli nic przeciwko
    (a paru nawet ten nawyk przejęło).

    Nie popadajmy w paranoję. "Szanownych Państwa" IMO wymaga jak
    najbardziej korespondencja mocno oficjalna, typu list (taki
    papierowy) gdzieś do konsulatu czy cuś ;) Ale w zwykłej,
    codziennej korespondencji mailowej, uważam to jednak za ciut
    przesadzony formalizm.


    Kira

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1