eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenetykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcąRe: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
  • Data: 2006-07-27 09:58:49
    Temat: Re: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    aga.p napisał(a):
    > Załóżmy, że pracujesz w międzynarodowej firmie, która robi interesy z
    > Japończykami. Czy do kontaktów z ichniejszą delegacją zatrudnisz kogoś, kto
    > potrafi się zachować w formalnych sytuacjach, czy pierwszą lepszą osobę,
    > która będzie miała na to ochotę?
    Tutaj w grę nie wchodzi tylko savoir vivre, ale różnice kulturowe. I to
    je należy mieć na uwadze w pierwszej kolejności, bo z nich wynikają
    różnice w savoir vivre.
    pozdr.
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1