eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenetykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcąRe: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
  • Data: 2006-07-27 09:22:00
    Temat: Re: netykieta i savoir vivre w korespondencji z potencjalnym pracodawcą
    Od: "Reduktor" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mirka napisał(a):
    > 1. Czy naprawdę to takie uchybienie, że napisałam "Witam" a nie "Witam Pana"?

    Nie. Ten asystent to debil. Zatrudniają takich buraków, którzy nie
    mają o niczym pojęcia tylko czepiają się głupot.

    > 2. Czy nie sądzicie, że owa asystentka jeszcze bardziej się skompromitowała
    > pisząc dwukrotnie "pani" z małej i popełniając błąd w słowie "pracę"?

    Sama żąda szacunku a go nie okazuje. To debilka.

    > Rozumiem, że pisząc na komputerze często nie stosuje się polskich liter,
    > jednak jak już się komuś zwraca uwagę to należy samemu być bez skazy.

    Nie zwracaj na to uwagi, czepianie się w mailu literówek,
    poprawności gramatyczno-stylistycznej to głupota. Czasami pisze się
    maila w pośpiechu, z cudzego komputera, z innymi niż standardowymi
    ustawieniami klawiatury i trzeba być wyrozumiałym. Należy jednak
    pamiętać o konwenansach w oficjalnych dokumentach np. w liście
    motywacyjnym, tam musi być "Szanowni Państwo" itd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1