PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę WarszawaRe: na praktyki - przyjmę Warszawa
  • Data: 2002-04-05 11:42:09
    Temat: Re: na praktyki - przyjmę Warszawa
    Od: "JC" <J...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "blueberry" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a8jvu1$a2d$1@news.tpi.pl...
    > nie kpij, ja uważam, że to całkiem niezła propozycja i komuś, kto nie ma
    > pracy i doświadczenia (bez którego pracy nie dostanie)

    Miesieczne doswiadczenie w firmie Krzak s.c. raczej nie zwiekszy szans na
    otrzymanie lepszej pracy na rynku przez kogos kto zadnym doswiadczeniem nie
    dysponuje. Ponadto ten pracodawca nie szuka osoby niedoswiadczonej, tylko
    takiej która zrobi mu konkretna robote i ma okreslone kwalifikacje których
    nie da sie zdobyc inaczej niz pracujac jakis czas w tej branzy.

    na pewno nie
    > zaszkodzi misiąc pracy za darmo, skoro tylko może się w takiej firmie
    czegos
    > nauczyć - sama tak pracowałam, po miesiącu zostałam pełnoprawnym i
    opłacanym
    > pracownikiem i nigdy tego miesiąca (cieżkiej) pracy nie żałowałam

    Nie przecze, ze moze i tak byc - mialas szczescie. W koncu czlowiek który
    nie ma zajecia nie ma tez nic innego do stracenia, poza ew. miesiacem pracy
    za darmo zamiast gapienia sie w telewizor. Ale jak sadze nie brak
    pracodawców, którzy m.in. w ten sposób szukaja naiwnych, oooops mialo byc
    oszczednosci, a juz pensja 800 zl w Warszawie zdaje sie mówic wiele o
    intencjach pracodawcy.

    JC