PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcariiRe: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    From: "Michał Jankowski - fotografialodz . com" <d...@r...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Date: Tue, 18 Aug 2009 08:34:17 +0200

    co jednostka z Ciebie, rozumiem ze kazdy kto np zarabia najnizsza krajowa
    wogole nie powinien miec dzieci, no bo przeciez nie starczy kasy ?

    rozumiem ze juz teraz odkladasz na wlasna emeryture, bo to wlasnie moje i
    nie tylko moje dzieci beda kiedy na Ciebie(na nas) pracowac
    ale Ty chyba tego nie rozumiesz

    Twoje myslenie jest bardzo ograniczone, nie napisalem ze na dzieci mnie nie
    stac, napisalem ze przy normalnej pensji na etacie zostaje tyle ile zostaje,
    a to ze pracuje sie w Polsce po iles tam godzin i dopiero mozna cos osiagnac
    to druga sprawa

    ja mialem wybor:
    1.nie miec dzieci , wynajmowac mieszkanie , pracowac po 8h
    2. miec dzieci , miec mieszkanie (kredyt), pracowac po 14-15h

    wybralem to drugie , oczywiscie moj wybor , ok
    tylko pytanie czy tak to powinno wygladac ????